Väggen

Hej! Nu sitter jag i bilen och känner mig failad. Väldigt failad... Plus att det svider. Som jag sa förut så var jag i Sälen och ifall ni inte visste det så finns en av Sveriges brantaste backar där, Väggen. Jag (av någon dum anledning) kände att jag behövde åka den. Efter en halv meter löses mina skidor ur och jag åker med 50km/h ner för hela backen på rygg och får brännskador. Ett tips är att inte åka väggen, jag fick reda på efteråt att det var någon som hade dött där för två år sedan Jag lyckades iallafall åka på en sådan där Big Jump grej utan att skada mig :) Hoppas att ni har haft ett bra sportlov!!


Kommentarer
Postat av: Alma

Stackarn! Jag var i Schweiz och åkte Europas brantaste backe den var väldigt brant!

2012-03-07 @ 09:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0